woensdag 23 september 2015

the coup of jack : regering wil dat ook ik vrijwillger ben en me inzet : cc isd noord oost delfzijl amen reclame

hallo humanitas,
bedankt voor je mail.
ik wil bij deze vermelden dat ik een homo ben.
memo
krishnamurti en nitya
krishnamurti heet nu toady
nitya heet nu cai
samen
als
erik-paul
ik heb vorige week zie cc
haar gemaild over dag antigay en dat ik klaar ben met antigay.
lentis zelf is reeds gedumpd.
antigay.
ggz
en
oggz
is
iedereen
reizen hun niet
lentis
bye homo
en
bye hiv+
1april
ik wou dat wel even mailen.
ik heb me weer hersteld gemeld vorige week bij de sociale dienst.
misschien gewoon niet wijs voor mij als vrijwilliger actief te zijn.
verder 1 vraag aan jou, humanitas,
of ik misschien iets betekenen kan bij has afdeling hiv van humanitas in groningen stad en bij wie ik dan zijn moet.
vriendelijke groeten,

erik-paul

Geen opmerkingen:

Een reactie posten